Η Βασιλική σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (2008) και Παιδαγωγική στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (2012) σε μια προσπάθεια να συγκεράσει τα δύο βασικά της ενδιαφέροντα: την ψυχολογία και τα παιδιά. Οι μεταπτυχιακές σπουδές που πραγματοποίησε στη συνέχεια (Συμβουλευτική-Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 2013) αντανακλούν πλήρως την αγάπη της για τις δύο αυτές θεματικές. Εκπαιδεύτηκε στο προγράμμα σπουδών του ICPS στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική και έλαβε το M.Sc. in Person-Centred Counselling and Psychotherapy σε συνεργασία με το University of Strathclyde (2017). Το 2018 ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στη Συμβουλευτική και Σχολική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στα πλαίσια των οποίων εστίασε στην εφαρμογή ομαδικών παρεμβάσεων για την προαγωγή των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων σε παιδιά.
Έχει εργαστεί στον τομέα της ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης διδάσκοντας μαθήματα Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής στο ΤΕΙ Ηπείρου (Τμήμα Προσχολικής Αγωγής, 2015-2016), την ΑΣΠΑΙΤΕ (2019-2020) και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2019-σήμερα).
Από το 2013 εργάζεται ιδιωτικά ως Συμβουλευτική Ψυχολόγος. Εξειδικεύεται στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική-Ψυχοθεραπεία σε ενήλικες και εφήβους και στο θεραπευτικό παιχνίδι (play therapy) σε παιδιά.
Παράλληλα είναι ενεργή ερευνητικά δημοσιεύοντας άρθρα σε διεθνή έγκριτα περιοδικά και παρουσιάζοντας εργασίες σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την Προσωποκεντρική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία, τη Θετική Ψυχολογία, την εφαρμογή και αξιολόγηση ομαδικών προγραμμάτων παρέμβασης σε παιδιά και ενήλικες, καθώς και τη μελέτη των διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια ομαδικών παρεμβάσεων.