Master Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας

  • Κατηγορία: Ψυχοθεραπεία
  • Επίπεδο: Master
  • Έναρξη: 18/10/2024
  • Διάρκεια: 2 Έτη
  • Αριθμός Θέσεων: 20
  • Τρόπος
    παρακολούθησης:
    Μικτό / Φυσική παρουσία
Στο ICPS, παρέχεται η μήτρα εκπαίδευσης σε Μεταπτυχιακό επίπεδο της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας, με έμφαση στην Ατομική Ψυχολογία του Άλφρεντ Άντλερ. Μια βαθιά βιωματική και άρτια ακαδημαϊκή εμπειρία.
Κατερίνα Αλεξοπούλου
Επίτιμη Πρόεδρος της ΕΕΑΨ

Γιατί να το Επιλέξεις;

Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα του Μεταπτυχιακού Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας. Στοιχεία για το Πρόγραμμα που πρέπει να θυμάστε:

  • Θα σπουδάσετε στο κατεξοχήν εξειδικευμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα στο αντικείμενο της Ψυχολογίας στην Ελλάδα στα Ελληνικά, με αναγνώριση στην Ελληνική και διεθνή αγορά εργασίας.
  • 300+ μεταπτυχιακοί φοιτητές κάθε έτος εμπιστεύονται τα εξειδικευμένα Master στον τομέα της Ψυχοθεραπείας του UCLan στην Αγγλία και την Ελλάδα.
  • Μπορείτε να επιλέξετε την εκπαίδευση σας μεταξύ δια ζώσης (παρουσία στο Κολλέγιο στην Αθήνα) ή υβριδικής μορφής (σύγχρονη εκπαίδευση από απόσταση και κάποιες παρουσίες στο Κολλέγιο στην Αθήνα).
  • Θα αποκτήσετε σημαντικές εξειδικευμένες γνώσεις στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία και ένα διεθνώς αναγνωρισμένο Μεταπτυχιακό στα Ελληνικά!
  • Θα έχετε την ευκαιρία να ζήσετε μια διαδραστική εμπειρία μάθησης με καινοτόμες Πλατφόρμες Προσωπικής Ανάπτυξης και Εξέλιξης και με την υποστήριξη του προσωπικού σας Development Coach.
  • Θα εκπαιδευτείτε από μια εξαιρετική διεπιστημονική ομάδα επαγγελματιών και ακαδημαϊκών με σημαντική πείρα στην ψυχική υγεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  • Θα αποκτήσετε εφαρμοσμένη εμπειρία μέσα από την πρακτική άσκηση τουλάχιστον 300 ωρών σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, στο αντικείμενο της Ψυχοθεραπείας και της Συμβουλευτικής. Το Κολλέγιο διατηρεί πλέον ενεργές σχέσεις, με τους σπουδαιότερους φορείς ψυχικής υγείας στην Ελλάδα.
  • Θα λάβετε αναγνώριση Επαγγελματικής Ισοδυναμίας από το Ελληνικό κράτος και θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το Μεταπτυχιακό σας σε διαγωνισμούς του δημοσίου τομέα ή σε όποια άλλη σχετική επαγγελματική περίσταση.

Περιγραφή Προγράμματος

Προσφέρουμε το Master στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Central Lancashire, το μεγάλο διεθνές δημόσιο Πανεπιστήμιο του Βορρά της Αγγλίας και την Ελληνική Εταιρεία Αντλεριανής Ψυχολογίας. Το Πρόγραμμα είναι το μοναδικό Μεταπτυχιακό στο αντικείμενο στην Ελλάδα.

Master Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας

Στο πρωτοπόρο αυτό ΜΠΣ, συνδυάζουμε τη θεωρία, με τη βιωματική εκπαίδευση, την πρακτική άσκηση και την ερευνητική εφαρμογή με βάση τις αρχές της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας και τις αρχές της Ατομικής Ψυχολογίας και Θεραπείας του Alfred Adler. Συγχρόνως, συμπεριλαμβάνουμε σειρά εξειδικευμένων εργαστηρίων στο σχήμα ζωής, στη δυναμική στις οικογενειακές σχέσεις και στην ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία ζεύγους. Επιπλέον, προσφέρουμε εντός του ΠΜΣ σειρά εξειδικευμένων διαλέξεων σε σχέση με τις θεωρίες των:

  • Alfred Adler
  • Winnicott & Klein (Object Relations Theory)
  • Kohut (Self-Psychology)
  • Carl Jung
  • Anna Freud

Η ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία έχει τις ρίζες της στην ψυχαναλυτική παράδοση, την οποία ανέπτυξαν ο Sigmund Freud και οι συνεργάτες του. Επικεντρωνόμαστε στην κατανόηση των ασυνείδητων διεργασιών καθώς και των άλυτων συγκρούσεων, που μπορεί να επηρεάζουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές ενός ατόμου.

Η θεραπευτική διαδικασία ενθαρρύνει τους θεραπευόμενους να συσχετίζονται ελεύθερα, να εκφράζουν σκέψεις και συναισθήματα και να εξερευνούν τα όνειρά τους ως μέσο αποκάλυψης ασυνείδητου υλικού. Συγχρόνως, ενώ οι ψυχοδυναμικές θεραπείες έχουν τις ρίζες τους στην ψυχανάλυση, οι σύγχρονες ψυχοδυναμικές προσεγγίσεις έχουν εξελιχθεί και μπορεί να περιλαμβάνουν πιο ενεργητικές και χρονικά περιορισμένες παρεμβάσεις σε σύγκριση με την παραδοσιακή ψυχανάλυση.

 

Η Θεωρία του Adler

Ο Alfred Adler καθιέρωσε τη Θεωρία της Ατομικής Ψυχολογίας στις αρχές του 20ού αιώνα και πίστευε ότι οι άνθρωποι παρακινούνται από το κοινωνικό ενδιαφέρον και την επιθυμία να ανήκουν και να συνεισφέρουν θετικά στην κοινωνία. Οι θεραπεύομενοι αποκτούν, κατά τη θεραπευτική διαδικασία, επίγνωση των προτύπων της συμπεριφοράς και σκέψης τους. Στη συνέχεια, αναπτύσσουν ένα αίσθημα κοινωνικού ενδιαφέροντος και κάνουν θετικές αλλαγές στη ζωή τους. Η συνεργασία μεταξύ θεραπευτή και ο θεραπευόμενου είναι κομβικής σημασίας. Διερευνώνται οι πρώιμες αναμνήσεις, οι οικογενειακές δυναμικές και οι τρέχουσες συμπεριφορές, ώστε να γίνει κατανοητό πώς μπορεί να ξεπεραστούν οι προκλήσεις και να ζήσει ο θεραπευόμενος μια πιο ικανοποιητική ζωή.

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα αυτό αναπτύσσει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την εφαρμογή των ψυχοδυναμικών αρχών.  Με αυτόν τον τρόπο συνδυάζει τη στέρεη γνώση που προκύπτει από την Ψυχαναλυτική θεωρία προσωπικότητας, καθώς και τον πλουραλισμό που φέρνουν οι Ψυχοδυναμικές Θεωρίες. Κατά τη φοίτηση, οι φοιτητές λαμβάνουν εκπαίδευση στις βασικές αρχές ανάπτυξης του ανθρώπου, στους αμυντικούς μηχανισμούς, αλλά και στην εφαρμογή των ψυχοδυναμικών θεωριών σε ειδικές πληθυσμιακές ομάδες.

 

Μεταξύ άλλων καλύπτει:

  • Τη θεωρία και τα ευρήματα που διέπουν την εφαρμογή της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας στην καθημερινότητα των ανθρώπων.
  • Ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας για την δημιουργία μιας επιτυχημένης θεραπευτικής σχέσης.
  • Εξειδικευμένη κατάρτιση στην προσέγγιση της ψυχοπαθολογίας μέσα από το πρίσμα της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας.
  • Ανάπτυξη προηγμένων δεξιοτήτων στις θεραπευτικές διαδικασίες της Ψυχοδυναμικής. Ατομική θεραπεία, Ερμηνεία ονείρων, μεταβίβαση και αντιμεταβίβαση. Επίσης Βραχεία ψυχοδυναμική θεραπεία, Προκαταλήψεις και διαπολιτισμική θεραπεία, Παρέμβαση σε πλαίσια (Σχολείο, Ομάδες, Εργασία κ.α.).
  • Προσωπική ανάπτυξη και διευρυμένη αυτογνωσία μέσω βιωματικής έκθεσης και ομαδικής διαδικασίας.
  • Εξειδίκευση σε περιστατικά αγχωδών διαταραχών και κατάθληψης, πένθους, απώλειας και θρήνου, εξαρτήσεων, διατροφικών διαταραχών, οικογενειακής βίας και συγκρούσεων και άλλων.
  • Εκπαίδευση σε ερευνητικά πρωτόκολλα στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία.

 

Επιπλέον σημαντικά χαρακτηριστικά του προγράμματος είναι:

  • Αναγνωρισμένο από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (ΑΤΕΕΝ) (πρώην ΣΑΕΠ) ως Ισοδύναμο (Επαγγελματική Ισοδυναμία) των Μεταπτυχιακών των δημοσίων ΑΕΙ.
  • Διεπιστημονική ομάδα εκπαιδευτών με εμπειρία στην συμβουλευτική και την ψυχοθεραπεία. Είναι επίσης πιστοποιημένοι από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Συμβουλευτικής, την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ψυχοθεραπείας, καθώς και την Ελληνική Εταιρεία Αντλεριανής Ψυχολογίας (ΕΕΑΨ).
  • Υποχρεωτική πρακτική άσκηση, τουλάχιστον 300 ωρών, σε φορείς του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα ή με επαγγελματίες πιστοποιημένους ψυχοθεραπευτές της Ψυχοδυναμικής Προσέγγισης. Η Πρακτική τελείται σύμφωνα με τις προβλέψεις της νομοθεσίας (ν.4763/2020, ν.5006/2022), με εποπτεία που παρέχεται από την ΕΕΑΨ και το Κολλέγιο.
  • Ενενήντα (90) ECTS (18 μήνες κανονική διάρκεια). Η εκπαίδευση προσφέρεται στη μορφή των 24 μηνών.
  • Ακαδημαϊκή αξιολόγηση: Ποικιλία μεθόδων που περιλαμβάνει εργασίες, παρουσιάσεις, αναφορές αυτοαξιολόγησης και προσωπικής ανάπτυξης, role play κ.α.

 

Κριτήρια Εγγραφής:

  • Πανεπιστημιακό πτυχίο, κατά προτίμηση στην Ψυχολογία ή σε παρεμφερή επιστημονικό κλάδo.
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας για μελέτη της βιβλιογραφίας.
  • Έχουν προβάδισμα όσοι έχουν ολοκληρώσει ερευνητική πτυχιακή εργασία κατά τις προπτυχιακές σπουδές τους.
  • Δυο χρόνια εργασιακής εμπειρίας είναι επιθυμητά, αλλά όχι απαραίτητα.
  • Αξιολόγηση πρόθεσης σπουδών από Σύμβουλο Σπουδών.
  • Επιτυχημένη ακαδημαϊκή Συνέντευξη.

Δομή Προγράμματος

Χρόνος 1

Υποχρεωτικές Ενότητες
  • CG4980 – Θεμελιώδεις Αρχές Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας
  • CG4981 – Προσωπική & Επαγγελματική Ανάπτυξη
  • CG4982 – Μέθοδοι Έρευνας στη Συμβουλευτική & Ψυχοθεραπεία
  • CG4975 – Αρχές της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας
  • CG4976 – Θεραπευτική Διαδικασία στη Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία

CG4980 – Θεμελιώδεις Αρχές Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας

Σε αυτή την ενότητα στόχος είναι η κατανόηση της συμβουλευτικής και της ψυχοθεραπείας και των εξελίξεων που έχουν λάβει χώρα στις διαφορετικές προσεγγίσεις. Οι βασικές δεξιότητες του Συμβούλου και Ψυχοθεραπευτή αναπτύσσονται στο πλαίσιο των ασκήσεων του μαθήματος αυτού. Επιπλέον αναλύονται σε πρώτο επίπεδο ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας για τον μελλοντικό επαγγελματία. Γνωσιακή-Συμπεριφορική, Συστημική, Προσωποκεντρική, Θετική, Ψυχοδυναμική και άλλες, παρουσιάζονται στα πλαίσια της ενότητας. Οι φιλοσοφικές βάσεις των προσεγγίσεων αυτών, οι εφαρμογές τους και η χρήση των βασικών δεξιοτήτων σε καθεμιά προσδίδουν έναν πλουραλισμό γνώσης στον μελλοντικό ψυχοθεραπευτή.

Εξάμηνο 1ο

CG4981 – Προσωπική & Επαγγελματική Ανάπτυξη

Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των φοιτητών ως μελλοντικοί σύμβουλοι και ψυχοθεραπευτές στην αγορά εργασίας. Οι φοιτητές διευρύνουν και εμβαθύνουν τη γνωστική και συναισθηματική κατανόηση των εμπειριών τους ως Σύμβουλοι και Ψυχοθεραπευτές, μέσα από την διαδικασία της ομαδικής βιωματικής εκπαίδευσης και της θεωρητικής κατάρτισης. Συγκεκριμένα εργαστήρια προσωπικής ανάπτυξης που εμβαθύνουν στα βιώματα των μελών, βοηθούν στην κατανόηση της πορείας εξέλιξης του κάθε μελλοντικού ψυχοθεραπευτή. Συγχρόνως, διερευνόνται ζητήματα εποπτείας και της σημασίας της για την άσκηση του επαγγέλματος, καθώς και επαγγελματικά ζητήματα, ανάλογα με το επιστημονικό υπόβαθρο του κάθε φοιτητή.

Μέρος 1ο: Εξάμηνο 1ο
Μέρος 2ο: Εξάμηνο 2ο

CG4982 – Μέθοδοι Έρευνας στη Συμβουλευτική & Ψυχοθεραπεία

Η ενότητα αυτή εκπαιδεύει τους φοιτητές στις ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας στη Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία. Στόχος είναι η γνώση και η κατανόηση του σχεδιασμού έρευνας στους τομείς αυτούς και στη χρήση της γνώσης αυτής για τον σχεδιασμό μιας εμπειρικής διπλωματικής εργασίας. Επιπλέον στόχος της κατανόησης της ερευνητικής μεθοδολογίας είναι η χρήση της για την ενημέρωση της πρακτικής εφαρμογής της ψυχοθεραπείας. Τέλος, η ενότητα ενισχύει την κριτική προσέγγιση της βιβλιογραφίας της ψυχοθεραπείας.

Μέρος 1ο: Εξάμηνο 1ο
Μέρος 2ο: Εξάμηνο 2ο

CG4975 – Αρχές της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας

Η ενότητα αυτή θέτει μια διεξοδική βάση στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία και μια εισαγωγή σε κοινά ζητήματα ψυχικής υγείας, με επίκεντρο διαλέξεις και παρουσιάσεις μελετών περιπτώσεων (case-study presentations). Ως εκ τούτου, μελετώνται η θεωρία και τα ευρήματα που διέπουν την εφαρμογή της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Κατά συνέπεια, τίθενται τα πρώτα βήματα από τη θεωρία στην εφαρμοσμένη προσέγγιση, με έμφαση στην ανάπτυξη μιας συμπαγούς κατανόησης όλων των εξελίξεων που συνθέτουν την Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία. Συγχρόνως, οι φοιτητές καλούνται να συγκρίνουν και αντιπαραβάλλουν την Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία με άλλες σημαντικές θεραπευτικές προσεγγίσεις (π.χ. Προσωποκεντρική, ΓΣΘ, Συστημική), με στόχο μεταξύ άλλων, τη διευκόλυνση της αποτελεσματικής επικοινωνίας σε διεπιστημονικές ομάδες και με άλλους επαγγελματίες του χώρου.

Μέρος 1ο: Εξάμηνο 1ο
Μέρος 2ο: Εξάμηνο 2ο

CG4976 – Θεραπευτική Διαδικασία στη Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία

Στην ενότητα αυτή αναπτύσσεται εις βάθος η εκπαίδευση στην εφαρμογή της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας και της Ατομικής Ψυχολογίας του Alfred Adler. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Ανάπτυξη προηγμένων δεξιοτήτων στις θεραπευτικές διαδικασίες της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας: Στάδια Ψυχαναλυτικής, Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας και Αντλεριανής Ψυχολογίας, Σχήμα ζωής, Ομαδική θεραπεία, Ρήξη στη θεραπευτική σχέση, Ψυχαναλυτική και ψυχοδυναμική διαφοροδιάγνωση, Πρίσμα των μυθων και παιδικές αναμνήσεις κ.α. Ασκήσεις, εργαστήρια, αλλά και βιωματική προσωπική ανάπτυξη εντός εντατικής ομαδικής εργασίας, συνθέτουν ένα ουσιαστικό πλαίσιο διαμόρφωση του Ψυχοδυναμικού Ψυχοθεραπευτή.

Εξάμηνο 2ο

Χρόνος 2

Υποχρεωτικές Ενότητες
  • CG4977 – Ειδικές Εφαρμογές με την Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
  • CG4983 – Προηγμένη Πρακτική Άσκηση Ψυχοθεραπείας
  • CG4984 – Προηγμένη Διπλωματική Εργασία Ψυχοθεραπείας
  • CG497X – PTH PSD Πακέτο Αναβάθμισης 2024

CG4977 – Ειδικές Εφαρμογές με την Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία

Η ενότητα αυτή, εξειδικεύει τους φοιτητές στις εφαρμογές της Ψυχοδυναμικής Ψυχοθεραπείας σε ειδικούς πληθυσμούς με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ανάγκες. Μεταξύ άλλων, εξετάζει τις μεθόδους και αποτελεσματικότητα της Ψυχοδυναμικής στα: Χρόνια και ανίατη ασθένεια, Κακοποίηση και Επιθετικότητα, Κατάθλιψη και αγχώδεις διαταραχές, Εξαρτήσεις, Διατροφικές Διαταραχές, Πένθος και απώλεια, Προβληματικές συμπεριφορές παιδιών, Μαζικές καταστροφές και PTSD, Αλλαγές ζωής (π.χ. ανεργία), Οικογενειακό και εργασιακό στρες κ.α. Συγχρόνως, αναλύονται επαγγελματικά και ηθικά ζητήματα σε σχέση με διαφοροποιημένα πλαίσια και διαφοροποιημένες ομάδες και ανάγκες που αυτές έχουν.

Μέρος 1ο: Εξάμηνο 2ο
Μέρος 2ο: Εξάμηνο 3ο

CG4983 – Προηγμένη Πρακτική Άσκηση Ψυχοθεραπείας

Η ενότητα της πρακτικής άσκησης είναι κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και της προσωπικότητας του συμβούλου και ψυχοθεραπευτή. Η εμπειρία, από τη μια πλευρά, σε δομή ψυχικής υγείας ή ψυχολογικής υποστήριξης και από την άλλη, σε δεύτερο στάδιο, με ατομικά περιστατικά ή/και ομαδικές συνεδρίες, θα ανοίξουν ένα σημαντικό παράθυρο γνώσης και αυτογνωσίας για τον κάθε φοιτητή. Η πρακτική θα είναι διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών και κατά κύριο λόγο σε ενήλικο πληθυσμό. Ο φοιτητής και ο υπεύθυνος της πρακτικής άσκησης, θα συμφωνήσουν εκ των προτέρων ένα πρόγραμμα εμπειριών και εργασιών που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης. Το δεύτερο σημαντικότερο μέρος της ενότητας αυτής αποτελεί η εποπτεία που προσφέρεται από το Κολλέγιο και μετατρέπει την εμπειρία της πρακτικής σε εφαρμοσμένη γνώση και δεξιότητες, συνδυάζοντας τη θεωρία της προσέγγισης με την πράξη.

Μέρος 1ο: Εξάμηνο 1ο
Μέρος 2ο: Εξάμηνο 2ο
Μέρος 3ο: Εξάμηνο 3ο

CG4984 – Προηγμένη Διπλωματική Εργασία Ψυχοθεραπείας

Η διπλωματική εργασία αποτελεί σημαντική συνιστώσα του τελευταίου μέρους του Προγράμματος. Οι φοιτητές αναμένεται να αναλάβουν την κύρια ευθύνη για το σχεδιασμό, τη διεξαγωγή, την ανάλυση και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων μιας ουσιαστικής εμπειρικής έρευνας που θα συμβάλει στην τεκμηρίωση της αποτελεσματικότητας της Ψυχοθεραπείας. Υπό την εποπτεία του Επόπτη που θα του έχει ανατεθεί, ο φοιτητής θα εκπονήσει ένα ανεξάρτητο ερευνητικό έργο, το οποίο θα αντικατοπτρίζει το δικό του/της πεδίο ενδιαφέροντος στην επιλεγμένη προσέγγιση, ενώ μπορεί να κάνει χρήση ποσοτικών, ποιοτικών ή μικτών μεθόδων.

Μέρος 1ο: Εξάμηνο 1ο
Μέρος 2ο: Εξάμηνο 2ο
Μέρος 3ο: Εξάμηνο 3ο

CG497X – PTH PSD Πακέτο Αναβάθμισης 2024

Η ενότητα αυτή προσδίδει μοναδικά χαρακτηριστικά στο ΜΠΣ που προσφέρουμε στο ICPS στην Αθήνα. Μια σειρά από βιωματικά εργαστήρια και ειδικές διαλέξεις σε θεματολογίες αιχμής εξοπλίζουν τους φοιτητές με τεχνογνωσία και πρακτικές δεξιότητες. Η θεματολογία του “PTH PSD Upgrade Pack 2024” περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Ψυχοδυναμικές Θεωρίες και Θεραπεία Ζεύγους, Ομαδική Ψυχοδυναμική Θεραπεία, Τραύμα στην Ψυχοδυναμική Θεραπεία, η Έννοια της Ανάμνησης, Εξελικτική Βιολογία και Διαγενεαλογικό Τραύμα, Παιδική Αναμνήσεις και Αυτογνωσία, Οικογενειακός Αστερισμός, Ψυχομετρικές Αξιολογήσεις, η Μορφές Ηγεσίας και η Αυτοεικόνα κ.α.

Εξάμηνο 1ο

Προοπτικές

Επιπλέον πληροφορίες

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για αυτό το πρόγραμμα!

Καθηγητές

  • Ντόρα Σωφρόνη

    Ντόρα Σωφρόνη

    B.A., MSc., AccEAAP, ECP, MBPSs, MAPA, MASIIP

    Η Ντόρα Σωφρόνη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος με πτυχίο Ψυχολογίας και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ψυχολογία και…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Μάνος Τσαλαμανιός

    Μάνος Τσαλαμανιός

    M.D., M.Sc.

    Ο Μάνος είναι Ψυχίατρος Παιδιών-Εφήβων, Διευθυντής του Τμήματος Ψυχιατρικής κλινικής Παιδιών-Εφήβων του Γενικού Νοσοκομείου «Ασκληπιείου Βούλας» (Γ.Ν.Α.Β) και Διευθυντής του Ψυχιατρικού Τομέα του Νοσοκομείου με…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Κωνσταντίνος Μπίτας

    Κωνσταντίνος Μπίτας

    Ο Κώστας είναι ψυχίατρος – ψυχοθεραπευτής. Το 2001 ξεκίνησε την εκπαίδευσή του για την ψυχιατρική ειδικότητα  αρχικά για ένα έτος στην νευρολογία και στην συνέχεια…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Μαρία Κεφαλοπούλου

    Μαρία Κεφαλοπούλου

    B.Sc., M.Sc., Ph.D., ECP

    H Μαρία αφού ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στην Ελλάδα έζησε στη Γαλλία όπου και πραγματοποίησε προπτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα άσκησε…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Σοφία Παπανικολάου

    Σοφία Παπανικολάου

    BSc, MSc

    Η Σοφία Παπανικολάου είναι Κλινική Ψυχολόγος με εξειδίκευση στην κλινική ψυχολογία και την ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία. Ολοκλήρωσε τις Προπτυχιακές της σπουδές (BSc) στην Ψυχολογία  στο Πανεπιστήμιο…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Αλέξανδρος Βαλλίδης

    Αλέξανδρος Βαλλίδης

    B.Sc., M.Sc., ECP

    Ο Αλέξανδρος είναι ερευνητής στον UNHCR – PRAKSIS από το 2023, εστιάζοντας στην Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεία και το Σχεσιακό Τραύμα. Από το 2019, εργάζεται στο ICPS…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Χαράλαμπος Φουντουλάκης

    Χαράλαμπος Φουντουλάκης

    Ph.D., CPsychol, AFBPsS

    Ο Δρ. Χαράλαμπος (Μπάμπης) Φουντουλάκης ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές στην Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, Swansea (B.Sc. (Hons) in Psychology). Είναι κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »
  • Φώτης Βασιλόπουλος

    Φώτης Βασιλόπουλος

    BSc, MSc

    Ο Φώτης Βασιλόπουλος σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Γαλλία ως κλινικός ψυχολόγος. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην…

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

ΦΟΡΜΑ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα προς το μέλλον;
Κάνε share το πρόγραμμα σε: 
Facebook
Twitter
LinkedIn